Hitachi / Maxell Huolto

Toimimme Suomessa valtuutettuna Hitachi / Maxell Projektoreiden ja näyttöjen huoltona.

 

Kun toimitat laitteen meille huoltoon.

Ensisijaisesti täytä verkkosivuiltamme löytyvä huoltolomake ja liitä sähköpostiin saamasi tilausilmoitus mukaan.

Vaihtoehtoisesti voit liittää mukaan vähintään seuraavat tiedot.

 -       Yhteystiedot

  • Yrityksen nimi ja Y-tunnus
  • Yhteyshenkilö ja puhelinnumero
  • Laskutusosoite
  • Toimitus-/palautusosoite

 -       Selkokielinen vikakuvaus

 

Laitteelle myönnetty takuu selviää ostotositteesta.

Jos laitteelle tai oheislaitteille (esim.lamput) on hankittu lisätakuu, niin tästä tosite.

Pyydämme tarvittaessa laitteen ostotositteen.


Laite toimitetaan matkahuollossa, Bussipakettina osoitteeseen.

VisualService Finland Oy
Hitachi huolto
Puutarhatie 26 A3
Vantaa-Pakkala Mh-asiamies

Laitteen voi myös tuoda em. osoitteeseen, sovi ajankohta etukäteen.

Takuu kattaa rahdin molempiin suuntiin. Ei noutoa, jakelua tai muita lisäpalveluja.
Puutteellisin tiedoin toimitettuja laitteita emme ota käsittelyyn.

Emme nouda laitteita postin toimipaikoista muutoin kun erikseen sovittaessa. Noudot veloitamme normaalin hinnaston mukaisesti.

Mikäli huoltomme toteaa vian johtuvan lampun iästä, suodattimien likaisuudesta, laitteen väärinkäytöstä tai virheellisestä asennuksesta, -asetuksista tai -käytöstä, veloitetaan asiakkaalta huollon tarkastusmaksu 86eur sekä toimitus- ja käsittelykulut 28eur alv.0%

Lisätietoja info [at] visualservice.fi