Hitachi Huolto

Kun toimitat laitteen meille huoltoon.

Ensisijaisesti täytä verkkosivuiltamme löytyvä huoltolomake ja liitä sähköpostiin saamasi tilausilmoitus mukaan.

Vaihtoehtoisesti voit liittää mukaan vähintään seuraavat tiedot.

 -       Yhteystiedot

  • Yrityksen nimi ja Y-tunnus
  • Yhteyshenkilö
  • Puhelinnumero
  • Laskutusosoite
  • Toimitus-/palautusosoite

 -       Selkokielinen vikakuvaus

 

Puuttelisin tiedoin toimitettuja laitteita emme ota käsittelyyn.

 

Takuukäsittelyyn tarvitsemme lisäksi

-       Myynti –tai ostotosite (kopio), josta käy ilmi laitteen sarjanumero sekä ostopäivä.

-       Jos laitteelle tai oheislaitteille (esim.lamput) on hankittu lisätakuu, niin tästä tosite.

-       Päivämäärä jolloin vika on havaittu.

 

Mikäli toimitat laitteen takuukäsittelyyn ilman asianmukaisia lisätietoja, veloitamme korjauksen ja varaosat normaalin hinnastomme mukaisesti.